Don Deer (50 god)

P: Moj problem se pojavio unazad godinu dana,a povezan je sa održanjem erekcije.Naime u vezi sam sa ženom koju,zaista,mnogo volim,ali imao sam taj peh da mi tokom seksualnog čina opane erekcija…i sada..pa ne mogu reći da sam uspaničen,ali recimo zabrinut svakako.Iako mi je partnerka puna razumevanja i vrlo je korektna…uostalom otvoreno smo razgovarali o tome i ona je uz mene u svakom slučaju.Samo da napomenem da koristim „cilazapril“2,5mg zbog povišenog krvnog pritiska i da mi se krvni pritisak kreće u srazmeri 120(130)/80(90) sa korištenjem cilazaprila…što se erekcije tiče imam normalnu jaku jutarnju erekciju kao i erektivnu nabijenost nekoliko puta tokom dana,zavisno od situacije…ali mi se ipak desilo da  tokom seksualnog čina opane erekcija.Šta mi je činiti?Kao što sam napomenuo nisam uspaničen,ali zabrinut jesam…pušač sam,na žalost,alkohol ne konzumiram. HVALA!


O: Poštovani, s obzirom na pristustvo jutarnje, kao i erekcija u toku dana, moglo bi da se pretpostavi da je uzrok Vašem problemu u psihičkoj ravni . Panika i zabrinutost sigurno ne pomažu da se osetite opušteno u toku seksa i uspete da održite erekciju, ali je svakako odlično što je Vaša partnerka puna razumevanja. Takođe Vam je verovatno vrlo jasno da je pušenje navika koja odmaže postizanje i održanje erekcije, pa bi bilo najbolje da je se oslobodite, što će se pozitivno odraziti na celokupno Vaše fizičko i mentalno zdravlje.

S obzirom na to da ste pod terapijom za povišen krvni pritisak, preporučili bismo Vam da, pre izbora bilo kakve terapije za ovo stanje, posebno ukoliko podrazumeva lekove za potenciju , konsultujete Vašeg lekara (urologa) i porazgovarate sa njim na koji način bi mogao da Vam pomogne da prevaziđete ovaj problem bezbedno i efektivno.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.