Erektilna disfunkcija: Bolje sprečiti, nego lečiti

Erektilna disfunkcija: Bolje sprečiti, nego lečiti

Osim nekoliko sistematskih pregleda u životu na koje moramo da idemo, većina ljudi nema tu naviku da redovno posećuje lekara radi povremenih pregleda. Redovnim proverama svog zdravlja značajno ga možemo ne samo unaprediti, već i prevenirati neka od stanja kojima smo, iz bilo kojih razloga, skloni.

Za mnoge ljude odlazak kod lekara je prilično neugodno iskustvo, pa samim tim, predstavlja nešto što bismo najradije izbegli. Zato često i ne posećujemo lekara, dok za to nema razloga, odnosno kada se bolest, u najvećem broju slučajeva, već razvila.

No, ono što je ključno kod vođenja računa o sopstvenom zdravlju jeste ono što činimo između dve posete lekaru, ma kakva bila njihova učestalost. Isto se odnosi i na erektilnu disfunkciju: postoje određene stvari koje mogu da je preveniraju.

Reci "ne" cigaretama!Reci „ne“ cigaretama: Već i vrapci znaju da je pušenje izuzetno štetno. Ipak, činjenica da na svetu i dalje postoji pozamašan broj pušača, govori da ipak nije dovoljno razvijena svest o realnim posledicama do kojih pušenje može dovesti. Ne samo što negativno utiče na sveukupno zdravlje i raspoloženje, odnosno što izaziva zavisnost i čini da se osećamo kao da ne možemo da živimo bez cigarete, unos otrovnih hemikalija iz ovog rasprostranjenog poroka nepovoljno utiče na sve važne mehanizme našeg organizma: na pluća i krvotok, a samim tim i na ceo organizam. S obzirom na to da, za postizanje i održanje erekcije, upravo krvotok igra glavnu ulogu, onda je sasvim jasno zašto je cigareta neprijatelj dobrog seksualnog života.

Vežbaj redovno: Redovnim upražnjavanjem rekreativne fizičke aktivnosti donosimo dobrobit kompletnom organizmu, odnosno činimo dobro svom fizičkom i mentalnom zdravlju. Redovno vežbanje ne samo da ojačava mišićnu muskulaturu i prevenira stvaranje masnih naslaga, već povoljno utiče i na raspoloženje. Uz tako veliki uticaj na zdravlje, vežbanje spada i u jedan od preduslova zdravog seksualnog života.

Održavaj normalnu telesnu težinu: Dijabetes, problemi sa kardiovaskularnim sistemom, mnoštvo pratećih zdravstvenih stanja samo su neki od efekata koje gojaznost može da ima na organizam. Zato je održavanje normalne, za određenu telesnu konstituciju prihvatljive težine izuzetno važno za prevenciju problema sa erektilnom disfunkcijom.

Raspitaj se o lekovima koje piješ: U doba dostupnosti mnogih lekova, njihova zloupotreba nije retka. Bilo iz neznanja ili nesmotrenosti, danas pijemo mnogo više lekova nego  ikada. Zato je neophodno da budemo upoznati sa lekovima koje uzimamo, kako bismo mogli sprečiti njihove štetne posledice. Pridržavanje uputstava lekara ključno je za pravilnu upotrebu leka, posebno ukoliko je u pitanju tretman hroničnih bolesti. Poseban oprez preporučuje se pri uzimanju lekova koji mogu imati uticaja na potenciju.

Umereno konzumiraj alkoholUmereno konzumiraj alkohol: Popiti čašu ili dve s vremena na vreme je prihvatljivo, ali neumerenost se lako može povezati sa konzumiranjem alkohola. Ukoliko ovo postane redovna pojava, može ozbiljno narušiti ne samo fizičko, nego i mentalno zdravlje. Previše alkohola može negativno da utiče na potenciju, što je stanje koje se može izbeći. Zato je važno napraviti razliku između umerenog konzumiranja alkohola i njegove zloupotrebe. Takođe, u zloupotrebu psihoaktivnih supstanci spada i uzimanje droge, što takođe može biti izuzetno destruktivno za sveukupnu dobrobit organizma i zato je najbolje u potpunosti ga se kloniti.

Sve ove smernice predstavljaju sam temelj zdravlja, a samim tim i potencije. Kada smo zdravi, snažni i kada smo svesni svojih navika i efekta koji mogu imati na naše zdravlje, lakše se možemo izboriti i sa potencijalnim problemima koji nam se nađu na putu. Zato borba protiv erektilne disfunkcije počinje mnogo pre nego što uđemo u ordinaciju urologa ili u apoteku.

Ovaj tekst trenutno nema komentara

Povratni linkovi

  1. 7 promena životnog stila za bolju erekciju - Erekcija.rs - […] Erektilna disfunkcija: Bolje sprečiti, nego lečiti […]

Pošalji komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vaša ocena

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.