Marč (51 godina)

P: U poslednjih nekoliko nedelja mi se dešavaju problemi sa potencijom u smislu da ona izostane ili je erekcija slabijeg karaktera kad je reč o seksu jutarnje su manje ili više redovne pa me zanima da li mogu da uzmem neke lekove kako bi se to otklonilo zahvalan sam na odgovoru unapred

O: Poštovani, ukoliko ste primetili promene koje traju, to može biti znak da postoji neki uzrok trajnijeg karaktera. U pitanju mogu biti faktori kao što su stres, problemi u partnerskom odnosu, ali i fizička stanja, odnosno oboljenja, kao što su problem sa cirkulacijom, dijabetes ili neki drugi uzročnik problema sa potencijom. Kako biste bili sigurni koji od ovih faktora je po sredi, predlažemo da se posavetujete sa lekarom (urologom), uz pomoć kog ćete moći da otkrijete šta je uzrok problema, a samim tim i koji su načini za njegovo rešavanje.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.