nadgob935 (80 god)

P: U poslednje vreme primetio sam da nemam dovoljnu erekciju i pored sexualne stimulacije.Sto se tice ejakulacije jos funkcionise,ali ne u dovoljno cvrstom stanju. Dijabeticar sam preko 40 god. mada kontrolisem secer samo dijetom,da li mogu da uzimam neke stimulatora i kako, hvala

O: Poštovani, s obzirom na to da bolujete od dijabetesa, najbolje bi bilo da se u vezi sa problema sa potencijom posavetujete sa lekarom. On će moći da stekne uvid u Vaše zdravstveno stanje i da Vam, shodno tome, prepiše odgovarajuću terapiju. Dijabetes može biti jedan od uzročnika erektilne disfunkcije. Kod svih lekova za potenciju koji se mogu naći u apoteci stoji da je neophodna konsultacija sa lekarom u slučaju da želite da uzimate neki od njih, kako biste bili sigurni da je njihova upotreba za Vas bezbedna.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.