Sasa (26 god)

P: Imam 26 godina. Problem se javio pre nesto vise od godinu dana. Do tad nisam primeto nikakav problem. Imao sam potenciju cim pomislim na sex. Sticajem okolnosti 4 godina nisam imao devojku. Usao sam u jednu vezu. Sve je bilo dobro dok jedne veceri nismo poceli da razmisljamo o sex-u. Te veceri nije bila akcija vec samo predigra. Imao sam potenciju kao nikad pre. Posle zavrsene predigre sam osetio blagi bol na dnu stomaka iznad penisa i u testisima, koji je trajao nekih pola sata do sat vremena. Po forumima sam nasao da je to normalno zbog toga sto nisam dugo vreme bio sa zenskom pa se telo pripremilo za odnos. Sledece veceri kad je trebala biti akcija sve je stalo. Nece potencija nikako i to je. Krene do pola i opadne. Pokusali smo jos nekoliko dana zaredom i uspeo sam samo jednom. Od tad se javio taj problem koji i danas traje. Do tad mi je jutarnja erekcija bila prisutna svakog jutra, od tad do sad mozda jednom il dvaputa mesecno.(iskljucujem mogucnost polno prenosivih bolesti jer znam devojku dosta dugo i skoro sve o njoj). Uspem dobiti erekciju svojerucno al imam osecaj da nije potpuna, i mnogo brzo ostajem bez nje. Kad sam s devojkom osecam kako krene potencija i negde na pols stane i padne. Da li je to moze biti neki ozbiljan problem? Jel mi predlazete da probam sa vijagrom ili cialisom? Jednom sam imao reakciju na penicilin. Da li to moze da ima neke veze sa upotrebom sretstva za potenciju?
Inace ne pijem, ne pusim, ne bavim se sportom al sam po ceo dan na nogama i u pokretu. 194cm 90kg. Hvala

O: Poštovani, antibiotici na bazi penicilina, kao ni polno prenosive bolesti (izuzev onih koji mogu pogoditi prostatu) nemaju nikakve veze sa potencijom. Da bi se ovaj problem uspešno rešio, a ne samo privremeno zakamuflirao, potrebno je pronaći njegov uzrok. S obzirom da kod Vas psihički faktori, posebno anksioznost, sasvim verovatno imaju određenog udela u pojavljivanju i održavanju problema sa potencijom (što ne mora da znači da su isključiv uzrok problema, ali i to može biti slučaj), preporučili bismo Vam da posetite lekara i otkrijete uzrok problema. Lekar će Vam, shodno uzroku, dati određenu terapiju, odnosno uputiti Vas na načine za njegovo rešavanje. Lekovi mogu dovesti do kratkotrajnog poboljšanja, ali jedni način da se trajno izborite sa problemom jeste da u njegovo rešavanje uključite stručno lice lekara, kako biste bili sigurni da je terapija za Vas bezbedna i da je učinkovita.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.