Sone (24 god)

P: Imam problema sa potencijom, doktor mi je prepisao belive 5mg mjesec dana po potrebi 2 tablete pred odnos. E sad sve se desava u razdoblju od mjesec dana. Uzimao sam po 2 i erekcija je bila vrh, nekad se desavalo da uzmem 1 i da erekcija se ne pojavi odmah vec imam malo problema tako da sam uvjek uzimao 2. I prije 10ak dana sam uzeo po samo jednu i bilo je erekcije, e sad zadnja 2 puta mi se desilo da sam uzeo po samo pola tablete i da je erekcija bila vrhunska… E sad da li je ovo dokaz da je moj problem psihicke prirode? 

O: Poštovani, na ovaj način se nikako ne može utvrditi da li je problem psihičke ili fizičke prirode. Generalno pravilo, na koje svakako ne treba da se u potpunosti oslanjate, je da, ukoliko imate jutarnje erekcije, problem može biti psihičke prirode . Pošto ste mladi, to može biti slučaj, ali se to na ovaj način ne može utvrditi, stoga je najbolje da o ovom problemu razgovarate sa svojim lekarom (urologom) .

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.