miki (30 god)

P: Postovani, u prethodnih 4 meseca lecio sam se od kondiloma. kako su se kondilomi vracali.. cak 4 puta sam u tom periodu isao na skidanje radio talasima. svaki put mi je pre toga lekar premazivao penis podofilim mascu.. mislim da je 5%. na zalost u prva dva navrata..umesto preporucenih do 6 sati.. ja sam je ostavljao preko 12. danas sam se konacno izlecio od kondiloma ali imam erektivnu disfunkciju i sve ucestalije grceve i bolove u testisima i penisu. nivo hormona lh, flh, prolatkina i testosterona je u redu, krvna slika takodje… da li je moguce da su navedene tegobe posledica  takvog tretmana podofilinom … i sta bi moglo da bude resenje za problem koji imam. Hvala u napred

O: Poštovani, ukoliko imate problem sa erektilnom disfunkcijom, svakako je neophodno da se obratite lekaru , koji će moći da proceni šta je to što je problem izazvalo tako što će Vas, ako proceni da je neophodno, poslati na dodatne analize, kako bi se ustanovio uzrok i shodno tome prepisala adekvatna terapija. Ne preporučujemo da pokušavate samostalno da rešite problem jer bi time načinjena šteta mogla biti pogoršana, već se obratite lekaru. Jedino tako možete biti sigurni da ćete pronaći rešenje za Vaš problem koje će biti ne samo efikasno, već i odgovorno prema Vašem zdravlju.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.