Mici (22 god)

P: Zamolio bih vas da mi date savet. Naime ja smatram da se moja erektilna funkcija smanjila zbog mog zavisnog druzenja sa pornografijom. Sta mi je najbolje da ucinim?


O: Poštovani, prečesto gledanje pornografskog sadržaja može da ima negativan uticaj na potenciju. Međutim, na ovaj način nije moguće utvrdili da li je do toga i kako došlo.

Kao što možda već znate, uzroci erektilne disfunkcije mogu biti fizičke i psihičke prirode. Zavisnost od pornografije spadala bi u psihičke uzroke , koji se odražavaju i na fiziološkom planu. No, svakako bi bilo najbolje da se obratite lekaru , kako biste zajedno sa njim ispitali uzroke smanjene potencije.

Ono što, pre posete lekaru, možete da učinite jeste da smanjite gledanje pornografije. Ukoliko je zaista u pitanju zavisnost, biće Vam teško da se toga tek tako odreknete. U tom slučaju, potrebno je da potražite stručnu pomoć povodom tretiranja primarnog problema, koji je mogao dovesti do erektilne disfunkcije, a to je zavisnost od pornografskog sadržaja, koja je danas prepoznata kao posebna vrsta zavisnosti i isto tako se i leči. No, skloni smo tome da reč „zavisnost“ koristimo u kolokvijalnom značenju, za nešto što radimo prečesto i nekontrolisano, a što ipak ne mora da ukazuje na pravu zavisnost. Zato je definitivno najbolje da najpre posetite urologa i porazgovarate sa njim o problemima sa potencijom koje imate, a zatim da napravite plan tretmana koji će moći da pokrije sve aspekte problema sa kojim se suočavate.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.