Cayan (17 god)

P: Postovanje, nemam nekih posebnih problema u seksualnim odnosima, osim sto do prve ejakulacije dolazi vec posle 30sekundi, do minut dva, to me ne cudi, zbog zelje za seksom(niti mi predstavlja neki problem prevelik, zbog brzog vracanja u igru). Ali me zanima da li prilikom uzimanja nekog od preparata, osecaj u penisu za ejakulaciju se smanjuje ili prestaje, ili je kontrolisanje ejakulacije isto kao i bez preparata(tableta)?

O: Poštovani, lekovi koji se koriste za potenciju mogu imati pozitivan efekat na ejakulaciju u smislu njenog odlaganja, ali to nije ono za šta se oni primarno koriste. Takođe, upotreba nekih drugih lekova može dovesti do problema sa ejakulacijom. Zbog toga bi najbolje bilo da se konsultujete sa svojim urologom , kako biste znali koji je najbolji način da rešite ovaj problem.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.