DZdusan (48 god)

P: Vec neko vreme bolujem od depresije nisam isao kod psihijatra vec na nekoliko seansi na psihoterapiju i planiram da nastavim jos uvek nije odluceno da li ce mi prepisati antidepresive pa me zanima da li bi bila smenja toj terapiji da pijem i neke lekove za potenciju posto kad se osecam bolje imam zelju za seksom ali mi se desi da ne moze da se postigne erekcija pa sam mislio da probam sa lekovima. hvala unapred!

O: Poštovani, depresija kao oboljenje, ali i antidepresivi, mogu da imaju uticaj na potenciju. Lekovi za erektilnu disfunkciju mogu da budu od koristi, ali ukoliko počnete da pijete antidepresive, preporučljivo je da se konsultujete sa psihijatrom (koji će vam te lekove i prepisati) po pitanju uzimanja drugih lekova. Psihoterapija je, takođe, prostor u kom možete razgovarati i o problemima sa potencijom, jer njeni uzroci mogu da budu psihološke prirode, a pošto vam je dijagnostikovana depresija, onda je verovatnoća da su ova dva stanja povezana još veća. U svakom slučaju, preporuka je da se o daljem tretmanu oba ova stanja konsultujete sa lekarima (psihijatrom i urologom).

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.