Mix (43 god)

P: Postovani, imam 43 godine i nikakvih zdravstvenih problema ne pusim, ne pijem, pazim sta jedem, ponekad samo preteram ali to je par puta godisnje, nemam nikakvih poroka a opet mi se nekad desi da zakazem. To mi se desava povremeno mozda jednom u dva ili tri meseca, ali kad se desi bas se zabrinem da nesto nije u redu i da je to u stvari samo pocetak pada mog seksualnog nagona. Da li mislite da bi trebalo da uzmem nesto od lekova i kako da sprecim da se ovo stanje desava cesce nego sad?

O: Poštovani, ukoliko se problem sa potencijom javlja dovoljno često da biste posumnjali u to da ima neki realan uzrok ili je povezan sa, na primer, aktuelnim zdravstvenim problemima ili izloženošću stresu, onda definitivno nešto po tom pitanju treba da preduzmete.

S obzirom da su najčešći telesni uzroci erektilne disfunkcije dijabetes, problemi sa srcem i krvnim sudovima, visok krvni pritisak, kao i uzimanje određenih lekova, njena pojava može da ukazuje na mnogo veći problem koji se nalazi u osnovi i na taj način Vam ukaže u kom bi pravcu Vaše dalje aktivnosti po pitanju lečenja trebalo da idu.

S druge strane, česti su i psihički uzroci erektilne disfunkcije , a to su najčešće izloženost stresu, anksioznost, depresija i drugi problemi u vezi sa mentalnim zdravljem, kao i problemi sa partnerom koji se na ovaj način manifestuju. Moguće je i da sami možete da istražite moguće uzroke, ali da biste bili sigurni da činite najbolje za svoje zdravlje, svakako bi trebalo da posetite lekara i sa njim razgovarate o mogućim uzrocima problema sa potencijom i načinima lečenja .

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.