Antal (41 god.)

P: Posećujem već neko vreme psihoterapeuta zbog PTSP-a i plan je da počnem sa lekovima da bih prevazišao napade anksioznosti. Tehnički,moje stanje je uticalo na razne načine i to vučem duži period jer sam smršao,imam česte glavobolje, ubrzan puls a seksualni nagon skoro nepostojeći. Fiziološki je sve manje/više u redu pa su nalazi kardiologa,endokrinologa, gastroenterologa u nekim granicama normale. Pitao bih vas za lekove za potenciju da li može da mi se desi neprijatno iskustvo s njima zbog toga kakve simptome inače imam?

O: Poštovani, psihološka stanja koja karakteriše pojačana anksioznost svakako za posledicu imaju i brojne telesne simptome, pa tako imaju uticaj i na potenciju. Isti je slučaj i sa psihotropskim lekovima, jer kod nekih osoba oni mogu izazvati promene u seksualnom nagonu.

Što se lekova za potenciju tiče, oni bi mogli da Vam budu od koristi, ali Vam preporučujemo da se obratite za savet i psihoterapeutu i urologu, ne samo zbog terapije koja će Vam biti prepisana, već i ostalih simptoma koje ste opisali. Očito je da su oni povezani sa psihološkim stanjem, tako da na tom problemu možete poraditi i tokom susreta sa psihoterapeutom.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.