Gagi (35 god.)

P: Molim vas kažite mi šta da radim ako posumnjam da sam alergičan na neki od lekova, tj. konkretno tadalafil i da li je bezbedno ako umesto toga koristim npr. viagru ili ernafil koji ga nemaju, Hteo bih da napomenem da nemam nikakve teže i hronične bolesti pa sam zato pio tablete bez recepta (Bilive), samo ne bih da ponovo zapatim nuspojave. Hvala unapred! 

O: Poštovani, ako ste imali ili sumnjate na bilo kakve neželjene efekte leka, svakako Vam savetujemo da se bez odlaganja javite lekaru. Iz Vašeg pitanja nije sasvim jasno na osnovu čega sumnjate da je konkretno reč o alergiji. Važno je da znate da, u slučaju da je zaista tako, može biti reč i o reakciji na neki drugi sastojak osim tadalafila, i upravo je zato važno da se konsultujete sa stručnjakom i upoznate ga sa simptomima.

Dakle, predostrožnost je neophodna ukoliko biste nastavili sa korišćenjem lekova, bez obzira na izostanak bolesti koje bi kontraidnikovali njihovu upotrebu. Osim toga, do sličnih nuspojava u nekim slučajevima mogu dovesti različiti sastojci: primera radi, otežano disanje ili pojava otoka na jeziku ili usnama (javljaju se kao reakcija na sildenafil) veoma su slični težim oblicima alergijske reakcije na tadalafil. Prema tome, teško je bez detaljnije procene utvrditi koji bi konkretno lek za Vas bio bezbedan. Lekarski pregled i konsultacija su stoga i najsigurniji način da dođete do leka koji bi bio najbolji izbor za Vas.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.