Jovan (50 god)

P: Pre nekoliko meseci sam počeo da pijem Xatral od 10mg zbog BHP i posle toga par puta se desilo da sam imao problem s erekcijom. Na internetu sam čitao da ovaj lek ne bi trebao da loše utiče ako se uz njega koriste i tablete za  erekciju, samo do sad nisam hteo da pijem za svaki slučaj. Je li ok da uzmem i neki od lekova za erekciju ako je najmanja doza? 

O: Poštovani, stanje o kome govorite (benigna hiperplazija prostate) spada među relativno česte uzročnikeerektilne disfunkcije. Pored toga, pojedini tretmani koji se u tom slučaju primenjuju takođe mogu uticati na poteškoće sa erekcijom. Da bi se odredio tačan uzrok, preporuka je da se dodatno posavetujete sa lekarom, jer se efekti korišćenja određene terapije kod svakoga mogu manifestovati na drugačiji način.

Što se tiče lekova za poboljšanje erekcije, dodatni oprez je neophodan ukoliko već uzimate terapiju za prostatu, jer u kombinaciji sa njima oni zaista mogu biti problematični. Takođe, koliko god da nam informisanje putem interneta može biti korisno, u Vašem slučaju je neophodno da se pre uzimanja lekova za potenciju obavezno konsultujete sa lekarom. Na osnovu Vašeg zdravstvenog stanja i trenutne terapije, lekar će najpouzdanije odrediti potencijale rizike po zdravlje i proceniti koliko su lekovi za erektilnu disfunkciju za Vas bezbedni, i ukoliko jesu, preporučiti Vam dozu koja neće dovesti do neželjenih posledica.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.