Želimir N. (68 god.)

P: Dobar dan, tražim savet vezano za intimni problem koji imam. Erekcija nije uvek 100 posto,to se događa ponekad i tad mi je teže da imam odnos do kraja. Kad sam imao tranzitorni iskemijski atak pre tri godine od onda mnogo više pazim na ishranu po savetu neurologa uzimam inače Rezidork 1,5 mg, i redovne kontrole. Ovaj intimni problem je počeo skoro pa me zanima šta bi moglo da pomogne.

O: Poštovani, budući da ste pod terapijom koja primarno deluje na perifernu cirkulaciju, preporučujemo Vam da se za savet obratite Vašem lekaru. Ukoliko se radi o nekoj vrsti oštećenja krvnih sudova (suženje, atrofija, ishemija, začepljenje i slično), posledice se mogu javiti i u vidu teškoća u seksualnoj funkciji, ako pritom dolazi do otežanog protoka krvi u penisu. U tom slučaju, potrebno je uzeti u obzir i ostale faktore koji bi mogli da remete seksualnu funkciju, a sve kako bi se problem i uspešno rešio.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.