Borko (32 god)

P: Poceo sam pre 5 meseci da uzimam klomipramin 50 mg dnevno i mislim da mi zbog njega sexualni nagon vise nije kao pre. I kod urologa sam isao ali nisam spomenuo da pijem antidepresive jer je na pregledu i nalazima sve ok. S ovim lekom ne smem da prekidam samo sad imam drugi problem jer sve vise gubim volju za sexom,i kad imam odnos tesko dodjem do vrhunca…

O: Poštovani, pojedine vrste lekova, među kojima su i antidepresivi, zaista mogu dovesti do smanjenja seksualne želje. Drugi problem je i taj što gubitak libida pritom dodatno utiče na samopouzdanje i pad raspoloženja. To nije redak slučaj kod osoba koje uzimaju antidepresive, ali je najbolje rešenje da o tome porazgovarate sa svojim psihijatrom/psihoterapeutom.

U pojedinim slučajevima lekovi za potenciju mogu biti od pomoći, ali bismo Vam i ovde savetovali oprez. Nije uvek pravilo, ali terapija antidepresivima nosi rizik za pojavu i drugih neželjenih dejstava (variranje krvnog pritiska, poremećaji srčanog ritma i slično). Bilo da ste ih primetili ili ne, najbolji savet o vrsti leka i načinu upotrebe dobićete, prema proceni zdravstvenog stanja, od Vašeg lekara.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.