Božidar (56 god.)

P: Dobar dan…Interesuje me kako da protumačim što ne mogu da istrajem u seksu do kraja. Primetio sam to nedavno pa se bojim da nije disfunkcija s erekcijom. Zdrav sam i rešio sam neke probleme od pre pa je ovo poslednje što se javilo. Ja sam inače u kategoriji ratnog vojnog invalida s 15% invaliditeta jer mi je leva ruka stradala od granate. Na terapiji sam bio zbog panike, nesanice i konačno se to rešilo posle nekoliko god. Idem i dalje jednom mesečno ako treba.Pomoglo mi je dosta pošto sad nemam tegobe u vezi sa zdravljem i ne znam zašto se javilo ovo sa erekcijom. 

O: Poštovani, s obzirom na trenutni izostanak drugih simptoma, teško je proceniti da li su uzroci problema sa erekcijom konkretno fiziološke ili psihološke prirode. Naime, i sam uzrok dugo može ostati neotkriven, tako da se različiti simptomi ne moraju uvek javiti udruženo.

Najbolje bi zato bilo krenuti od posete izabranom lekaru. Ovde mislimo na proveru kompletnog zdravstvenog stanja, nakon čega bi Vas lekar uputio na dodatne pretrage ukoliko smatra da je to potrebno. Takođe, posledice iskustava poput Vaših, nažalost, mogu biti dugotrajne. U velikom broju slučajeva, tegobe koje ste opisali (poremećaji spavanja i osećaj panike ili anksioznosti) zahtevaju kontinuirani rad sa terapeutom. Odlično je što u tome i dalje istrajavate, a ono što Vam takođe možemo savetovati je da sa njim porazgovarate i o trenutnom problemu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.