Dimitrije (31 god)

P: Postovani, psiholog mi je odredio da imam anksiozni poremecaj. Na lekovima sam, pijem clozapin i rissar. Sve se pokazuje i kad treba da budem intiman s devojkom. Pio sam do sad 2put ernafil i primetio da deluje previše jako. Tojest, intenzivna erekcija, i predugo traje. Samo nisam znao ako to moze da ima veze sa ostalim lekovima. Nadam se da nije previse opasno? 

O: Poštovani, niste naveli da li postoje i druge kontraindikacije za uzimanje leka (zdravstvena stanja, odnosno tretmani koje ona zahtevaju), ali u ovom slučaju je ključno da se što pre obratite urologu. Produžena erekcija svakako spada među neželjene efekte korišćenja leka Ernafil, ali i drugih lekova za potenciju. Bez mišljenja i saveta lekara gotovo je nemoguće doneti precizan zaključak. Jedino stučnjak, na osnovu Vaših informacija i provere zdravstvenog stanja, može dati preporuku o vrsti leka koji bi Vam najviše odgovarao.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.