Teodor Teo (25 god)

P: Desava mi se u zadnje vreme da nemogu da postignem erekciju u potpunosti,ako mi mozete pomoci??u vezi sam sa curom 2. Meseca i kad smo hteli imati odnos meni je erkcija opala,i vise nisam mogao postici,slabo imam jutarnju erekciju od tad,isao sam na privatne pregeglede i pijem potencijal tablete ne kao da su vijagrai cijalis nego kao tablete za bolju koncetraciju,piju se dva puta dnevno i posle upotrebe njih sam.imao da kazem normalan odnos i sledeci putvopet kiks ali inace nemogu da postignem punu erekciju i nemogu da se skoncetrisem na seksualni odnos sa partnerkom… da li mozete da mi pomognete???

O: Poštovani, problem sa kojim se suočavate može imati svoje uzroke kako u vašem telesnom, tako i u mentalnom zdravlju. Kada su uzroci telesne prirode, najčešće se nalaze u domenu krvnih sudova ili nekih drugih stanja i oboljenja koja mogu voditi slabljenju potencije (više o tome čitajte ovde ). U tom slučaju, neophodno je najpre izolovati primarni uzrok problema, pa pristupiti njegovom rešavanju. To ne možete sprovesti samostalno, već isključivo u dogovoru i prema smernicama lekara .

Sa druge strane, potpun ili delimičan gubitak erekcije može nastati kao posledica psihičkih faktora . Neki od njih su stres, trema, odnosno anksioznost . Ponekad je ono što sami možete da učinite dovoljno da se ovaj problem prevaziđe (da naučite kako se opustite , odnosno da se ne preopterećujete time kakav će ishod seksualnog odnosa biti). Ukoliko procenjujete da ne možete sami (ili ste pokušali pa nije išlo), možete posetiti psihoterapeuta koji se bavi problemima iz oblasti potencije.

Ovo su opcije koje su vam na raspolaganju. Niko ne može znati šta je uzrok dok se detaljno ne pozabavi vašim zdravstvenim stanjem, uključujući tu i životne navike , koje mogu biti veliki saboter erekcije. Ono što bismo vam preporučili je da odete kod urologa koji će saslušati vaš problem i pozabaviti se njegovim uzrokom (što davanje suplemenata svakako nije, ali odluka o izboru lekara svakako je na Vama), a ukoliko se ispostavi da su uzroci u domenu mentalnog zdravlja, a ne telesnog, onda možete posetiti psihoterapeuta. Ne zaboravite, rešenje sigurno postoji, a od Vaše spremnosti da ga pronađete zavisiće i ishod ove situacije.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.