Žile (32 god.)

P: Javili su mi se problemi tokom sexa ponovo posle 6 – 7 godina. Tad sam ja mislim uzimao samo ezerex jer sam lečio i anksiozni poremećaj (išao sam na razgovore i pio venlafaxin) i zato ustvari ni nisam mogao da imam ’normalne odnose’…izlečio sam to valjda, tj nadam se jer sad  imam osećaj da previše razmišljam i da se neću dobro pokazati s devojkom. Uzimao sam već levitru pa nije baš svaki put bilo isto i voleo bih da znam ako ima neki bolji lek koji savetujete? 

O: Poštovani, kada je reč o vezi između seksualne funkcije i psihološkog stanja, ovde stvari zapravo mogu biti „dvosmerne“. Anksioznost je svakako jedan od „krivaca“ za probleme sa seksualnom funkcijom, dok s druge strane, neprijatno iskustvo tokom odnosa često rezultira pojačanom strepnjom da će se tako nešto ponoviti. To i jeste češći slučaj kod osoba koje su inače sklone anksioznosti, pa i lekovi tada mogu biti korisno, ali ipak privremeno rešenje. Zbog toga se dešava da lek u nekim slučajevima „ne pomogne“: potrebno je pozabaviti se samim uzrocima, a ne isključivo posledicom, odnosno simptomima. Pošto ste već imali iskustva sa anksioznošću i terapijom, pokušajte da uzimanju lekova pridružite i razgovor sa psihologom ili terapeutom.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.